Psixoloji test - necə sevirsiniz?


Hər kəs sevgidə özünün mükəmməl bir sevgili olğunu fikirləşə bilər. Ama bu fikirlərin əksi qarşı tərəfdə olsa necə? Belə hallara əvvəlcədən hazır olub özünü düzəldə bilmək daha yaxşı olardı, elə deyilmi? Aşağıdakı suallar səmimi cavab verməklə sevgidə necə biri olduğunuzu öyrənin..Ama diqqət edin, sualın cavabına uyğun verilmiş xarakteristikanı əvvəldən oxumayın…
Ardı →

Qorxu motivasiyası

Məni kim tulladı?
Bir gün varlı bir kişi öz qızını ərə vermək istəyir. Bütün şəhərdən cavan oğlanlar yığışıb  gəlir. Varlı kişi elan edir ki, mən öz qızıma həyat yoldaşı seçmək istəyirəm .Kim bu hovuzu üzüb keçsə, mən ona öz qızımı və var-dövlətimin yarısını  verəcəm. Bircə məsələ var ki, bu hovuz timsahla doludur.Hamı susur. Qəflətən, şappıltı eşidildi və bir neçə saniyə sonra cavan oğlan hovuzda üzməyə başladı.
Hər kəs cavan oğlanın qəhramanca davranışına sevindi. Varlı kişi ona yaxınlaşıb onu təbrik etdi Cavan oğlan, bağışlayin mən sizin qizinizla evlənmək istəmirəm mən sadəcə bilmək istəyirdim ki, məni suya tullayan kim idi.
Motivasiyanin novləri çoxdurnlardan  və onlardan biri yuxarıdakı hekayə ilə əlaqəli olan qorxu motivasiyasidir. Bəzən,ən yaxşı şeyi yerinə yetirmək üçün ,biz qorxu motivasiyasindan istifadə etməliyik. Bizim hər birimizin potensialımız var, lakın bunu üzə çıxartmaq üçün motivasiyaya ehtiyacımız var. Bundan əlavə, qorxu motivasiyası  qisa müddətli olur.
Davamı →

Qloballaşma nədir?




Qloballaşma və ya qloballaşma dünya səviyyəsində iqtisadi birlikdəlik möhkəm  məqsədiylə ortaya atılmış bir anlayışdır. 1980ci illərdə ortaya çıxan bu anlayış ilk olaraq müxtəlif alim və iqtisadçılar tərəfindən istifadə edilməyə başlandı və zamanla iqtisadçılar tərəfindən inkişaf etdirilərək bu günki kompleks mənasına qovuşdu.

Ən sadə və antik mənasıyla qloballaşma iqtisadi mənada sərmayənin dünya üzərində dövranının tək-tək ölkələr səviyyəsində deyil, dünya səviyyəsində yaradılan qlobal bir bazar üzərində gəzməsi mənasını verər. Fərqli bir şərh etsək kapitalizmin sənaye baxımından genişləməsinə və kütləvi informasiya vasitələrinin yayılması ilə iqtisadi, mədəni və siyasi səviyyədə dünyada cəmiyyətlərin iç-içə girməsi olaraq qəbul edilməkdədir.

Zamanla dünyadakı bir çox inkişaf nəticəsində cəmiyyət və cəmiyyəti meydana gətirən insanlar  fərdilikdən uzaqlaşmış və daha ümumi olan qlobal anlayışlardan bəhs etmiş olmuşdur. Səyahət, ünsiyyət, iqtisadiyyat, ticarət, idman müsabiqələri, peşələr və hətta sənət  işləri artıq ölkələr, dövlətlər və xalqlar üstü bir xüsusiyyətə bürünmüşdür. Bu qloballaşma zamanla qlobal bir sənət anlayışının, qlobal bir iqtisadiyyatın meydana gələcəyini və hətta tədbirlər alınmadığı təqdirdə dünya üzərində ənənəvi şəxsiyyət xüsusiyyətlərini itirmiş tək tip insan modelinin meydana gələ biləcəyini göstərməkdədir.


 
Davamı →

Uğur qazanmağın sirri

İllər əvvəl, bir neçə alim iri qurbağa üzərində  adi eksperimentlər aparıb. Onlar qurbağanı  qaynayan su konteynerine atanda,   iri qurbağa dərhal   isti sudan siçrayıb çıxırdı Daha sonra onlar qurbağanı soyuq suya atırlar. Bu zaman soyuq su qurbağanın xoşuna gəlir.Alimlər  konteynerin  istiliyini artırırlar. Su isindikcə, qurbağa  arxayınlaşır və yuxuya gedir. Qurbağa o dərəcə də rahat olur ki, konteynerdən çıxmır axırdada *bişir *
Bizim çoxumuz komfort zonadayıq. Bizim getməyə evimiz,yatmağa yatağımız,soyuducuda ərzağımız,qoşula biləyəcəyim dostlarımız var, Biz bu səviyyəyə gəlmək üçün çox çalışmışıq. Bunu nəyə görə dəyişməliyik?  Həqiqət odur ki, bizim çoxumuz qurbağa oxşayırıq. Biz isti və rahat hiss edirki özümüzü ,biz öz komfort zonamızdan çıxmaq istəmirik. Həyatda ya biz yaradırıq ya da dağıdırıq. Olduğumuz yerdə qalmalıyıq deyə bir şey yoxdur, çünki  hərəkət həmişə mövcuddur. Əgər  irəli getməsək, doğal olaraq əks istiqamətdə gedəcəyik
Davamı →

Uğur qazanmağa aid

Günlərin bir günü cavan oğlan uğurlu olmağın yollarını axtarırdı. Bir gün o ,dağlarda yaşayan müdrik bir insana yaxınlaşır. Gənc daxmada mudrik qocanı görəndə soruşur, Ey mudrik insan! uğur qazanmağın yollarını mənə deyə bilərsənmi ?  Mudrik bir müddət səssiz qalır. Bir neçə dəqiqəlik sükutdan sonra  mudrik qoca cavan oğlanla  çayın kənarına gedirlər.  Onlar cavan oğlanın başı suya tam batanacan çayın içinə doğru hərəkət etdilər.Müdrik qoca ona kömək etmir, onun əvəzində oğlanın başını suda saxlayır, Bir neçə dəqiqədən sonra qoca  cavan oğlanı sudan çıxardır və birlikdə mağaraya qayıdırlar. Daxmada qoca oğlandan suyun altında olarkən  ən çox arzuladığı şeyi soruşdu. Cavan cəld cavab verir: Ay qoca axmaq! əlbəttə, nəfəs almaq istəyirdim! Qoca: Əgər sən uğur qazanmağı suyun altında olarkən  nəfəs almaq istədiyin kimi  istəyirsənsə,onda uğurun həqiqi sirrini tapacaqsan


Davamı →

Mirey Matye

Məşhur fransız müğənni Mirey Matyenin adı və şəkli qırx ildən artıqdır ki, qəzet səhifələrindən, afişalardan, jurnalların üz qabığından düşmür. Onun ecazkar səsi radio dalğalarından, maqnitofon və disk yazılarından eşidilir. Gözəl sifətini isə televiziya ekranlarından görmək olur. Həftəlik «Pari matç» nəşri bir dəfə Mirey Matyeni Fransanın ən populyar qadını adlandırmışdı.
Bunlar heç də əsassız deyildi. Müğənni nəğmədən-nəğməyə, konsertdən-konsertə, tez bir zamanda Fransanın estrada musiqi həvəskarlarının məhəbbətini qazandı. Bu incəbədənli, gözəlsimalı, klassik üslubda saç düzümü olan müğənni xanım, bütöv bir dövrün və ölkənin vizit kartı sayıldı.
Ardı →

Uzağı görməyən neorealizm

  • Kino
Son illərin dünya kinosu şərti olaraq «uzağı görməyən neorealizm» adlandıra biləcəyimiz bir tendensiyanın yaranması ilə yadda qaldı. Bu tendensiyada Amerika və Avropa kinosunun mövzuya yanaşma tərzi, məziyyətləri diqqət çəkir. Əslində bu tendensiya ötən əsrin sonuna doğru, 90-cı illərdə özünü büruzə verməyə başlayıb.
Bu dövrdə Amerika kinosu insan münasibətlərinin daxili aləmini, mənəvi dünyasını araşdırmağa üstünlük verməyə başladı. Amerikalılara elə gəlirdi ki, insanlar fərdi baxışlara sahib olduqları üçün munasibətlər də daimi olmur və adətən, qalmaqala gətirib çıxarır. Avropa kinosu da qloballıqdan imtina edərək bütün diqqətini mikroaləmdə, insanların kiçik sevinc və kədərində cəmləşdirdi.
90-cı illərin ortalarında ingilis rejissoru Piter Helsomun “Aşiq-aşiq” filmi bu baxımdan diqqətəlayiq idi. “Aşiq-aşiq” filmi dəniz kənarındakı Blekpul şəhərində yaşayan klounlar dəstəsindən bəhs edən tipik ingilis komediyasıdır. Filmdə klounlardan birinin Amerikaya getməsi və ulduza çevrilməsindən bəhs edilir.
Ardı →

Dünyanın Ən Gözəl Tablosu [interesting]

 


Məşhur bir rəssam, bir gün dünyanın ən gözəl şəkilini çəkməyə qərar verdi. 
Bunun üçün dünya da ən gözəl şeyin nə ola biləcəyinə 
dair məlumat yığmaq üzrə uzun bir səfərə çıxdı.

Meşəliklə gedərkən, beli bükülmüş yaşlı bir adamın yol kənarına oturğunu gördü. 
Yanına gedərək ona dünyanın ən gözəl şeyinin nə olduğunu soruşdu. 
Qoca heç tərəddüd etmədən:
alt
- "İmandır" dedi.

Sonra, bir qəsəbədən keçərkən, bir qapı qarşısında toplanmış toy adamlarına rast gəldi. 
Adamların arasına keçərək gənc gəlinə:
— «Dünyanın ən gözəl şeyi nədir sizcə?» deyə sual verdi.
Gəlin, bəyin gözlərinin içinə baxaraq:alt
- «Dünyanın ən gözəl şeyi sevgidir!» dedi.

Rəssam yoluna davam etdi. Tozlu bir yolda gedərkən cəbhədən gələn yorğun 
bir əsgərlərə rast gəldi. Eyni sualı onlardan da soruşdu. Əsgərlər:
alt
- «Dünyada ən gözəl şey barışdır!» dedilər.

— «Rəssam öz-özünə əgər bu dünyanın ən gözəl şeyləri iman, eşq və barışsa mən 
bunların şəkilini necə çəkə bilərəm ki?» Deyə düşünməyə başladı. 
O düşüncəylə evinə döndü.
Evinin qapısından içəri girdiyində isə dünyanın ən gözəl mənzərəsinin qarşısında
 olduğunu düşündü. Uşaqların günahsız baxışlarında «iman», arvadının gözündə 
«eşq», evində isə «barış» halı hökm sürürdü. Bunlardan aldığı ilhamla rəssam, 
dünyanın ən gözəl şeyinin şəkilini çəkməyə başladı. Şəkil bitincə də tabloya bu adı verdi:
alt
- «Evim!»



Davamı →

Gedənə dur demə əsla!!!!!!

İnanın ki, dəyməz gedənə Dur demək… Axı
Gedənə dur demək sənin böyük səhvindir
Gedənə dur demək sənin acizliyindir
Gedənə dur demək sənin məcbur sahib olma istəyindir
Gedənə dur demək özünü aldatmandır
Gedənə dur demək boş ümidlənməyindir
Gedənə dur demək dəyərinin itməsidir
Gedənə dur demək gedişini gecikdirməkdir
Gedənə dur demək sevməyənə sev deməkdir
Gedənə dur demək boş zaman itkisidir
Gedənə dur demək qürurunun itməsidir
Gedənə dur demək qarşılıqsız sevgidir.
Ardı →

Əgər...

Əgər, bu səhər sağ olaraq oyanmısınızsa;
-Dünən ölən 330 milyon insandan daha şanslısınız.
 Əgər, bu səhər xəstəlikli deyil də sağlam oyanmısınızsa;
-1 milyard insandan daha şanslısınız.
Bir müharibə təhlükəsi ilə, işgəncə görmək ehtimalı ilə, sağ qalmaq qorxusu ilə və böyük bir təhlükə ilə qarşı-qarşıya deyilsinizsə;
-500 milyon insandan daha xoşbəxtsiniz.
Mətbəxinizdə və ya soyuducunuzda yeməyiniz, üzərinizdə paltarınız və yata biləcəyiniz bir eviniz varsa;-Dünyadakı 3 milyard insandan daha zənginsiniz.
Cibinizdə və ya bank hesabınızda pulunuz varsa;
-Dünyanın imtiyazlı 1 milyard insanı arasındasınız.
 Bu mesajı oxuya bilirsinizsə;
-Bu deməkdir ki, oxuma yazma bilməyən 2 milyard insandan biri deyilsiniz.
Ananız, atanız sağdırsa, boşanmamışlarsa, həyat yoldaşınız və uşaqlarınızla xoşbəxt bir ailəsinizsə;
-Siz bu dünyadakı nadir insanlardan birisiniz.


Bu günümüzdən şikayətlənməyək.Əlhəmdülillah.

Davamı →