Kola satmaq

Ərəbistana Cola satmaqa gedən amma sata bilməyən bir satıcıya bir dostu deyir :
— Niyə sata bilmədin?
+ Ərəbistana gedəndə özümə güvənirdim, çünki onlar Colanı hələ bilmirdilər, amma məndə ərəbcə bilmirdim.
+ 3 şəkil düzəldib colanı tanıtmaq istədim.
+ 1-cidə adam susuzluqdan ölür.
+ 2-cidə adam cola içir.
+ 3-cüdə adam qalxıb qaçır.
— Hmm… Sonra nə oldu?
+ Ərəblər sağdan sola oxuyub, görüb, anlayırlarmış..
Davamı →

OK

OKOK — amerika ifadəsidir, “hər şey yaxşıdır, hər şey qaydasındadır”  mənasını bildirir. Artıq international söz hesab olunur və demək olar ki, bütün dövlətlərdə bu kəlmə hədsiz dərəcədə çox işlənilir. Global Language Monitor  (GLM)  Assosiyasının müşahidələrinə görə OK planetdə ən çox yayılmış və hamının qəbul etdiyi sözdür.

   Hər gün işlətdiyimiz bu söz hardan meydana gəlib? Mənası nədir?

     O.K. ― Amerika Birləşmiş Ştatlarının 8-ci prezidenti olmuş Martin Van Byurenin ləqəbi olub. Old Kinderhook — onun doğulduğu holland qəsəbəsi bu cür adlanırdı. Prezident bu bənzəri olmayan adı özünə təxəllüs seçdi.

Seçki öncəsi nyu-yorklu demokratlar belə bir reklam sloqanı hazırladılar: “Old Kinderhook is O.K”. Seçkilərdə dəstək məqsədiylə Martin  “The OK Club” adlı siyası qrup yaradır. “OK” daim dildə fırlanmağa başladı. Bu sözün anadan olma tarixi 1839-cu il 22 mart hesab olunur. Amma ilk dəfə 1938-ci ildə boston qəzetlərinin birində işlədilib.


Ardı →

Məntiqi suallar

1. Qədim zamanlarda qadınlar kipriklərinin üzərindən ipək parça salardılar. İndi, bu ipək parçaları nə əvəz edir?
 2. Bişmir, stolun üstünə qoyulmur. Qaynadılmır və yetişmir. Amma dünyada hər kəs bu yeməyi yeyir. Bu nədir?
3. David yuxudan durub, paltarını geyib, səhər yeməyini yeyib evdən çıxaraq maşına oturdu. 300 mil getdikdən sonra maşından çıxıb, evə girib yeməyini yeyib yatdı. Yenə də öz evində. Amma 300 mil David düz yol gedib geri qayıtmayıb. Bu necə ola bilər?
4. Çayın sahilinə 2 balıqtutan gəlir. Sahildə 1 dənə qayıq olur və ancaq 1 nəfər minə bilər qayığa. Buna baxmayaraq hər iki balıqtutan sahili keçir. Necə?
5. 19-cu əsrdə Kanada pullarının üstündə şamanların və cadügarların cadusu yazılırdı. Niyə?

Davamı →

15 mükəmməl qayda

Divarınıza yapışdırın və maneələri aşmaq üçün gücə ehtiyacınız olduğu zaman baxın!

1. Uğursuzluq- sadəcə olaraq hər şeyə yenidən və daha müdrik şəkildə başlamaq üçün bir imkandır. Henri Ford

2. Əgər problemi həll etmək olarsa, ona görə narahat olmağa dəyməz. Əgər problem həll olunmazdırsa, ona görə narahatlıq keçirtmək faydasızdır. Dalay Lama

3. Siz çox istedadlı olsanız və çox güc sərf etsəniz belə, bəzi nəticələrə nail olmaq üçün gözləmək lazımdır. Doqquz qadını hamilə olmağa məcbur etsəniz də, bir aydan sonra uşaq əldə edə bilməzsiniz.Uorren Baffet

4. Həyatda bir dəfə bəxt hər kəsin qapısını döyür. Lakin əksəriyətən, insan o zaman yaxınlıqdakı pivəxanada oturur və heç bir döyüntünü eşitmir.Mark Tven

5 . Tez təslim olmaq bizim ən böyük mənfi cəhədimizdir. Uğura doğru gedən ən düz yol — hər zaman yenidən cəhd etməkdir. Tomas Edison

6 . Şəxsən mən qaymaqlı çiyələyi sevirəm, amma balıq nədənsə qurdlara üstünlük verir. Ona görə də mən balıq tutmağa gedəndə özümün nə sevdiyi haqqında deyil, balığın nə sevdiyi haqqında düşünürəm. Dayl Karnegi

7 . Səhər oyananda özünüzə: «Mən nə etməliyəm?», — sualını verin. Axşam yatanda isə: «Mən nə etdim?» sualını. Pifaqor

8 . «Sabah» sözünü tez-tez istifadə edənlərin əksəriyyəti yazıq, uğursuz, bədbəxt və xəstədirlər. Robert Kiyosaki


Ardı →

Britaniyalıların atı

 Britaniyalı alimlər bir gün ərzində atın bir cüt ayaqlarının 18 kilometr, digər cüt ayaqlarının isə 19 kilometr qət etdiklərini müəyyənləşdiriblər. Belə bir şey həqiqətən də ola bilərmi?
Davamı →

Molla Nəsrəddin lətifələri

Qorxulu dilənçi

Teymur Ləng Molla Nəsrəddinə əmr eləyir ki:

-Şəhər dolub dilənçi ilə. Özləri də elə üzlü, elə həyasız olublar ki, tutduqlarını buraxmırlar. Kağız-qələm götürüb lap o həyasızlarının siyahısını tutarsan, şəhərdən sürgün eləyəcəyəm.

Molla kağız-qələm götütüb, Teymurun öz adını birinci yazır, özünə verir. Teymur kağıza baxan kimi dəli olur. Molla deyir:

-Niyə hirslənirsən, qibləyi-aləm! Özün dedin ki, lap həyasız dilənçilərin adını yazıb sənə verim. Mən də yazdım də.. .

Teymur deyir:

-A kişi, mən boyda Teymur Ləng dilənçiyəm? Özü də lap həyasızı?

Molla deyir:

-Niyə hirslənirsən, qibləyi-aləm?! Cidanı çuvalda gizlətmək olmaz. Dilənçisən özü də lap həyasızından.

Teymur deyir:

-Demək sənin fikrincə, gərək mən şəhərdən sürgün olunam?

Molla deyir:

-Bəli qibləyi-aləm! O biri dilənçilər sənin kimi qorxulu deyillər. Onlar camaatdan yalvarıb-yaxarıb alırlar. Amma sən döyüb-söyüb alırsan.

 


Ardı →

Göbələkli raqu

Tərkibi:
500 q göbələk
500 q kartof
200 q xama
200 q baş soğan 
göyərti
duz
istiot
bitki yağı

Hazırlanması:
Bu raqu üçün istənilən göbələkdən istifadə edə bilərsiniz. Yalnız şampinyon istifadə edəcəksinizsə, onları soğanla 5-7 dəqiqə qovurmaq lazımdır. 
Ardı →

Makiyaj hiylələri

makiyaj hiylələlriMakiyajda görüntünüzü bir az dəyişdirmək və daha gözəl göstərmək üçün kiçik hiylələrə əl ata bilərsiniz. Gözləri daha böyük göstərmək, dodaqları dolğun etmək, daha kiçik burun, çıxıq almacıq sümükləri və yumşaq dəri görüntüsü yaratmaq elə də çətin deyil. 

Yumru gözlər 
Üzünüz yumrudursa və siz daha qabarıq cizgilər istəyirsinizsə, burada qaşlar əsas rol oynayır. Qövslü qaşlar üzü daha kəskin göstərir. Bunun üçün qələmi burnunuzun kənarına paralel şəkildə saxlayaraq qaşınızın başlanğıc nöqtəsini tapın. Qaşınızın ən yüksək hissəsini yəni, əyriliyin başlayacağı yeri tapmaq üçün göz bəbəyinin bitiş nöqtəsindən  qaşınıza dioqanal tutun. Göz qələmi ilə işarə etdiyiniz işarələdiyiniz nöqtədən birləşdirərək qaş formasını düzəldin. Daha sonra maqqaşın köməyi ilə işarənin üzərində qaşları alın

İncə uzun üzlər 
Üzünüz incə və uzundursa ənliklə bu görüntünü dəyişdirə bilərsiniz. Ənliyi sadəcə almacıq sümüklərinizin üzərinə tətbiq edin. Yanaqlarınızn kənarına doğru tətbiq etsəniz, daha uzun bir üzə sahib olarsınız. 

Kvadrat üzlər 
Belə üzə sahib olan qadınlar ifadələrini yumşaltmaq üçün almacıq sümüklərinə çəkdikləri
Ardı →

Ziddiyyətli ata sözləri

Dama-dama göl olar.hansına inanaq?
Quyuya su tökməklə quyu dolmaz.

Yaxşı insan sözünün üstünə gələr.
İti an, çomağı hazırla.

Bu günün işini sabaha qoyma.
Tələsən təndirə düşər.

Danışmaq gümüşdüsə, susmaq qızıldır.
Susmaq razılıq əlamətidir.

Düzlük ən böyük biclikdi.
Əyri otur düz danış.
Düz düzdə qalar.

Öyrənmənin yaşı yoxdur.
Qırxında öyrənən, gorunda çalar.
Ardı →

İki yuxu, iki fərq

Bir vaxtlar iki qardaş var idi. Böyük qardaş kəndin ağası idi. O qədər varlı idi ki, hamı onun var-dövlətindən danışırdı. Kiçik qardaş isə böyük qardaşın yanında bir qarın çörəyə işləyirdi.  Bir gün kiçik qardaş ağacın altında oturur. Çox yorulduğu üçün onu yuxu tutur. Çox keçməmiş böyük qardaş gəlir. Ayağı ilə kiçik qardaşı vurub: «Qalx, iş vaxtı yatmaq olmaz. Unutma ki, işləməyən dişləməz», — deyir. Kiçik qardaş alakal oyanıb gözlərini ovuşdurur və: «Qardaş, məni niyə oyatdın? Çox gözəl yuxu görürdüm. Yuxuda böyük torpaqlarım, sürüylə atım, mal-qaram, ucu-bucağı görünməyən otaqlarım, var- dövlətim var idi. O qədər gözəl bir yuxu idi ki… Kaş ki, məni  oyatmayaydın...» — deyir. Böyük qardaş istehza ilə kiçik qardaşa baxır və: «Sən bu saydıqlarını yuxuda görürsən ancaq bütün bunlar indi məndə var», — deyə cavab verir. Kiçik qardaş bir az fikrə gedir, sonra böyük qardaşa üz tutub deyir: «Qardaş, əslində biz ikimizdə yuxu görürük. Sadəcə olaraq, fərq ondadır ki, mənim yuxum mən gözlərimi açanda qurtarır, sənin yuxun isə sən gözlərini yumanda qurtaracaq.»
Davamı →