Рейтинг
+26.86

Kulinariya

27 üzv, 997 topik

Kappuçino

Havaların soyuduğu bu zamanlarda içinizi isidən içkilər hazırlamağın tam zamanıdır. Belə içkilərdən biri də kappuçinodur. 

Tərkibi:

● 2 stəkan süd

● 4 çay qaşığı rəndələnmiş ağ şokolad

● 4 çay qaşığı şəkər tozu

● 2 çay qaşığı qəhvə dənəsi

● Yarım stəkan krem şanti

Hazırlanması:

İlk öncə südü balaca bir qazanda isidin. Rəndələnmiş şokolad və qəhvəni üzərinə əlavə edib əriyənə kimi qarışdırın. Hazırlanmış qarışığı 4 kapuçino fincanına süzün. Krem şantini üzərlərinə töküb üstünə darçın səpin. İsti halda süfrəyə verin.     


Davamı →

Əncir mürəbbəsi

Tərkibi:
1 kq əncir
1 kq şəkər
0,25 stəkan su
bir az limon turşusu

Hazırlanması:
Mən əncirin qabığını soyuram, amma qabığlı da mürəbbə bişirmək olar.

Qabığından soyulmuş əncirin üstünə şəkər tökülüb bir neçə saat saxlanılır.


Ardı →

Vineqred salatı

Tərkibi:vineqred
  • 400 qr çuğundur
  • 300 qr kök
  • 400 qr kartof
  • 200 qr kələm turşusu
  • 200 qr xiyar turşusu
  • 150 qr qırmızı baş soğan
  • duz
  • bitki yağı

Hazırlanması:

  • Çuğundur hazır olana qədər bişirilir.
  • Kartof və kök başqa bir qabda qaynadılır.
  • Qırmızı baş soğan xırda-xırda doğranır.
  • Duzlu xiyar kubik şəklində doğranır.
  • Duzlu kələm, əgər çox duzludursa, əvvəlcə soyuq su altında yuyulur, süzülür, xırdalanır.
  • Kök kubik şəklində doğranır.
  • Çuğundur kubik şəklində doğranır.
  • Kartof kubik şəklində doğranır.
  • Kartof, kök, xiyar, soğan, kələm, çuğundur qarışdırılır, azca duzlanır.
  • Sonda üzərinə bitki yağı gəzdirilir və qarışdırılır.

Nuş olsun!

Vineqred salati resepti — 2


1 porsiya salatın tərkibi:


Suda bişmiş çuğundur – 1 ədəd
Suda bişmiş kartof – 1 ədəd
Suda bişmiş kök – 1 ədəd
Konservləşdirilmiş xiyar – 5 ədəd
Konservləşdirilmiş yaşıl noxud – 50 qr
Duzlu kələm – 150 qr
1 ədəd baş soğan
Zövqə görə duz, İstiot
Bitki yağı – 5 x q

Reseptura qaydası:


Bütün tərəvəzlər xırda kub formasında doğranılır. Çuğundurun rənginin digər tərəvəzlərə çıxmaması üçün onu kasaya qoyub bitki yağı ilə qarışdırırıq. Qalan bütün digər tərəvəzi də əlavə edib, duzlayıb – isyiotlayırıq, noxud və bibərlə bəzəyirik.

Davamı →

Duzlu limon

Mərakeş mətbəxindən duzlu limonun hazırlanma qaydasını təqdim edirik

Duzlu limondan plov, salat, toyuq tajin hazırlayarkən istifadə etmək, həmçinin qızardılmış balıqla süfrəyə vermək olar. 

Tərkibi:
12 ədəd xırda, mumsuz limon 
2 darçın budağı 
2 dəfnə yarpağı 
7-10 ədəd dənəvər qara istiot 
200 q iri dəniz duzu

Hazırlanması:
Limonların yığılacağı bankanı əvvəldən sterilizə etmək lazımdır. 

Çalışın, xırda limon seçəsiniz. Əgər üstü mumla örtülüdürsə, fırçanın köməyilə yaxşı-yaxşı yuyun. 

Limonların dörd yerə bölün, amma kəsimi dibinədək aparmayın, təxminən limonun 3/4-ü qədər kəsin. Yəni öz aralarında bitişmiş 4 dilim alınsın. 

Hər limonun kəsimlərinin arasına 1 ç.q. iri duz (ən yaxşısı, dəniz duzu) səpin, qıraqlarını əlinizlə ortaya sıxın.     

Sterilizə edilmiş bankanın dibinə 1-2 ç.q. duz səpin, 1 budaq darçın, dəfnə yarpağı, dənəvər istiot düzün. Sonra limonları sıx-sıx yığın. (Bankada hava qalarsa, tutma qıcqırar). 


Ardı →

Toyuqlu qat-qat piroq

Təxminən 10 pay üçün

Pendirli biskvitlər üçün:
5 yumurta
3 xörək qaşığı mayonez
3 xörək qaşığı mannı və ya adi ağ un
400 qram sürtgəcdən keçirilmiş bərk pendir (məsəl üçün Çedar pendiri. Bir neçə pendirin qarışığı da ola bilər, amma aralarında mütləq sarı rəngdə bir pendir olsun)

İçlik üçün:
1 kilo çəkilmiş toyuq filesi (çəkilmiş hind quşu əti ilə əvəz edə bilərsiniz)
6 xörək qaşığı yağ (duru və ya kərə)
2 ədəd orta boy baş soğan — xırda-xırda doğrayın


Ardı →

Xaçapuri

Tərkibi:xachapuri
Sadə mayalı xəmir 500qr
«Suluquni» pendiri
4-5 ədəd yumurta
200 qr kərə yağıGöyərti, ədviyyat
Duz


500 qr mayalı xəmirdən 3 ədəd xacapuri alınır.

Hazırlanması:
Mayalı xəmirdən 20-25 sm diametrində yuxa yayılır və rəndələnmiş «Suluquni» pendiri yuxanın içərisinə səpilir.
Ardı →

Bananlı-kəsmikli zapekanka

Tərkibi (6 pay): 
100 ml 20-22%-li qaymaq
50 q şəkər tozu
3 yumurta
60 q un
500 q kəsmik
2 banan
20 q kərə yağı 

Hazırlanması:
Yumurtanı şəkər tozu ilə çalın. Qaymaq əlavə edib, yenə çalın. 
Kəsmiyi, unu əlavə edin, yaxşıca qarışdırın. 
Bananı kubik doğrayın, kəsmikli qarışığa əlavə edib qarışdırın. 
Sinini kərə yağı ilə yağlayın, qarışığı içinə tökün. 
180 dərəcə qızdırılmış sobada 40 dəqiqə, üstü qızılı rəng alanadək bişirin.
Davamı →

Tikə kabab

Tərkibi:
qoyun əti – 330q
baş soğan 0 60q
göysoğan – 40q
cəfəri və reyhan 
sumaq – 3q,
və ya nar şərab – 5q
duz,istiot

Hazırlanması:
Qoyun ətinin bud və ya bel hissəsindən 35-40 qramlıq tikələr kəsib duz və istiot vurulur, şişə taxılır və manqalda od üzərində qızardılır. Bəzən kababın əvvəlində yazılmış qayda üzrə basdırma hazırlanır. Kabab hazır olan kimi masaya verilməlidir. Tikə kababın yanında haqavari doğranmış soğan və ya narşərab, (yay vaxtı şişdə qızardılmış pomidor) istiot və duz verilir.


Davamı →

Badamlı halva

Tərkibi:
1.5 stəkan düyü unu
2 stəkan isti süd
1 qəhvə əridilmiş marqarin yağı
1 fincan əridilmiş kərə yağı
1 stəkan badam
2 stəkan toz şəkər 

Üstü üçün:
Xırdalanmış badam 
Ardı →

Ətli dovğa


Xammalların miqdarı dovğada verildiyi kimidir. Əlavə olaraq 400 qr yumşaq qoyun əti, 60 q noxud götürülür.

Əvvəlcədən isladılmış noxud ayrıca qazanda yarım bişmiş vəziyyətə gələnə qədər qaynadılır.

Sonra ət qiyməsindən hər paya 5-6 əd xırda küftəcik hazırlanır və noxudla birlikdə bişirilir.

Bişmiş noxud və küftəciklər hazır dovğaya qarışdırılır.

Ətli dovğa süfrəyə isti halda verilir. Üzərinə darçın da səpilə bilər.


Davamı →